Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Ok..aku nak join jadi bloglist mr.iqbal hakimi ni hehe...siapa yang nak jadi bloglist mamat ni. apa lagi, mai la meriahkan ea...hik3 korang just letak headar dia tu sebagai syarat..tapi ada lagi syarat2 lai... kalau korang nak tahu..clik (SINI) tu pergi ke blog dia ok...So,kalau dah pergi tengok kat blog dia, apa lagi..korang buat la entry pasal mamat ni. Tak rugi pun. Sambil2 nak promote blog korang kan.. tapi aku tahu la dia nak berapa org..tak kisah la semua tu..hehe

Kalau korang perasan, mr.iqbal ni rajin update blog dia. sebab tu la follower dia boleh tahan ramai. Dia suka review blog orang lain.. (rajin mamat ni)^^ daripada pembacaan dan penghayatan aku selama aku jadi follower mr.iqbal ni, blog dia adalah untuk nak share info-info, tempat meluahkan perasaan, tempat nak koment itu dan ini, rajin join contest antara bloger..perghhh! Aku tak heran la kalau ko boleh jadi popular suatu hr nanti la mr.iqbal hakimi. hehehe ^^

Satu yang aku perasan pasal mr.iqbal ni, dia memang minat artis cantik malaysia iaitu Lisa Surihani. ada-ada jer entry dia pasal Lisa. tapi aku suka cara ko olah ayat ko..simple, selamber, dan jujur...

Kalau tak silap aku, mr.iqbal ni masih belajar lagi. kat uthm ke uitm...emm... uthm kot.. Tapi, aku salut gak ar...dalam sibuk2 jadi pelajar, ko sibuk gak jadi blogger tegar ek.. ntah esimen ko pun ko tak layan sangat kot. Aku rasa ko lebih pandang blog ko ni daripada pandang esimen ko kan? hehe... hamboi! melampau tol plak aku tulis ni ea.. Tak la, itu sebagai perumpamaan jer.. sebab aku pun tak la seaktif ko walau pun dah nak masuk 2 tahun berblog ni...Oh ya, tarikh bulan kita start berblog ni sama tau.. aku start berblog ni pun pada bulan feb, iaitu 6 feb 2009 (tarikh birthday aku jg). jom celebrate birthday blog kita nak??? hahaha ^^

Ok, kategori aku ialah:
** BEKERJA (LELAKI)
TARIKH TUTUP bLOGLIST iQBALHAKIMI NI PADA: 2 FEB 2011 (12.01 TENGAH MALAM)

3 Responses so far.

  1. hehe..itula pasal..ketagih ngan blog da aku..tapi insyaAllah tak abaikan asimen.. =P

    aku kat uthm..ooh..boleh2..kita beli kek.haha

    thanks join =)

  2. haha...

    best dol klo dua blogger x pernah jumpa, then nak buat besday blog sama2 hahaha....

    lawak seh..

  3. bro..sorry aku terlepas pandang..aku dah letak smle da...

    **aku buat time ngantuk..sory2..hehehe

Leave a Reply