Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Kinarut, Sabah, January 2011: Bagi sesetengah pengemar game di laman web sosial (facebook), pasti mereka pernah bermain dengan game "Farmville" iaitu satu game yang bercucuk tanam, berkonsepkan pertanian dan penternakan binatang. Untuk pengetahuan anda semua,

Farm Ville yang sebenar juga wujud di Sabah. Ya, memang wujud, kalau tidak silap Farm Ville itu wujud pada akhir tahun 2010. Sebenarnya, farmville di sini ialah sebuah restoran makanan yang mengambil nama sempena nama game yang dari facebook tersebut.



Mungkin juga pemilik restoran tersebut merupakan seorang yang addicted dengan permainan game dari facebook itu. Sebab tu beliau sanggup mengambil risiko untuk menggunakan "FarmVille" sebagai nama restoran beliau. Memang tidak diketahui sama ada beliau mendapat lesen atau kebenaran untuk menggunakan nama "farm Ville" tersebut. Ada aku kisah? haha... Dia dah guna dengan yakin.. So, dia la tanggung sendiri kan..


By the way, sepanjang aku lalu lalang kat sini, tak pernah pulak aku singgah makan kat restoran tu. Aku tengok hari hari pun macam takda orang jer. Kalau ada pun tak ramai. Sebab kenapa? Sebab lokasi dia tak strategik. memang dekat dengan jalan...tapi terlindung dengan bukit dan berada dekat selekoh. hahaha orang susah berhenti sebab sana memang jalan highway. Gambar tu pun aku amik time nak p kerja pagi-pagi. Camera tu memang aku dah zoom 4 x (so, bayankkan la betapa jauh dari jalan raya)

By the way, kepada sesiapa yang nak rasa makanan kat restoran farmville kat sini. Silalah datang (dengan muka selambe padahal sendiri tak g cuba lagi). hahaha

4 Responses so far.

  1. Farm Ville restoran ni dikelilingi oleh bukit kecil...so, mmg ada hutan sket la kat belakang tu... seram gak kot kalau malam...hahaha

  2. yap...its sounds funny..but thats the reality...ha3^^

Leave a Reply