Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Baiklah, aku tengok kat Berita harian tadi pasal Jejaka Terhangat 2010. Jom tengok..!
Nama: Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan
Umur: 26 tahun
Tarikh lahir: 12 Februari 1984
Tempat lahir: Sungai Gelugor, Pulau Pinang
Tinggi: 165 sentimeter
Berat: 60 kilogram

Detik terbaik anda sepanjang 2010?

- Program Imam Muda sebagai platform terbaik saya dikenali ramai. Program realiti ini banyak mengubah hidup saya dan keluarga daripada ustaz biasa hinggalah kini semakin dikenali sebagai seorang imam. Impaknya cukup besar hinggakan saya sering jadi tumpuan walaupun hanya berkunjung ke kedai.


Nama: Rizman Nordin
Umur: 26 tahun
Tarikh lahir: 28 Mei 1984
Tempat lahir: Georgetown, Pulau Pinang
Tinggi: 174 sentimeter
Berat: 89 kilogram

Kenangan paling bermakna sepanjang tahun ini?

- Pentas MIFA menjadi memori terbaik untuk dikenang sepanjang hidup kerana tahun ini kami berdua berjaya memanggil nama-nama besar dunia peragaan seperti Tengku Azura, Fazdlun Abas, Carmen Soo dan ramai lagi serta kemunculan Datuk Siti Nurhaliza. Pada masa yang sama, kejayaan di Anugerah Pesona Tenun Berita Harian 2010 menambah tarikan Rizman Ruzaini.

Nama: Wan Ruzaini Wan Jamil,
Umur: 26 tahun
Tarikh lahir: 7 Ogos 1984
Tempat lahir: Taiping, Perak
Tinggi: 171 sentimeter
Berat: 60 kilogram

Apakah detik terbaik yang anda rasakan sepanjang 2010?

- Bagi saya 2010 banyak perubahan terutama dalam pengembangan jenama Rizman Ruzaini. Selain rekaan yang semakin dipertingkatkan, persefahaman dalam rekaan menjadi kekuatan sebenar bagi memantapkan jenama ini di peringkat seterusnya.

Nama: Mohd Razizan Abdul Razak
Umur: 26 tahun
Tarikh lahir: 15 April 1984
Tempat lahir: Kuala Terengganu, Terengganu
Tinggi: 160 sentimeter
Berat: 55 kilogram

Detik terbaik anda sepanjang 2010?

- Syukur kerana tahun ini cukup bererti dalam lipatan kerjaya saya dalam bidang seni. Selain banyak tawaran berlakon dan mengacara, kejayaan anugerah di Shout! Award serta kepercayaan menjadi pengacara di Festival Filem Malaysia (FFM) yang terbaru cukup bermakna dan membuktikan bakat kita dihargai.

Nama: Muhammad Adiq Husainie Othman
Umur: 19 tahun
Tarikh lahir: 9 April 1991
Tempat lahir: Kemaman, Terengganu
Tinggi: 175 sentimeter
Berat: 57 kilogram

Apakah detik terbaik yang anda rasakan sepanjang 2010?

- Banyak kejayaan yang membanggakan saya dilakar sepanjang 2010 ini. Sejak memasuki kancah pemain senior untuk tahun pertama, saya menduduki tempat kelima dalam kejuaraan di Tour of Gironde, Perancis bagi kategori bawah 23 tahun. Malah, saya turut tidak sangka kerana dinobatkan sebagai Juara Kebangsaan di Melaka walaupun baru setahun memasuki kategori senior. Pada kejohanan Le Tour de Langkawi, saya berjaya mencatat tempat kesembilan keseluruhan dan muncul pelumba tempatan terbaik. Kesemua ini mendorong saya untuk berusaha gigih pada 2011.

Nama: Zulyasrani Zaulyaddin
Umur: 22 tahun
Tarikh lahir: 26 April 1988
Tempat lahir: Sungai Petani, Kedah
Tinggi: 185 sentimeter
Berat: 73 kilogram

Apakah detik terbaik yang anda rasakan sepanjang 2010?

- Tentunya kejayaan di WCOPA di Hollywood lalu antara detik paling berharga buat saya sepanjang 2010 ini. Kalau hendak tahu, saya mencuba dua kali pada sesi pemilihan bermula tahun lalu sebelum akhirnya berjaya dipilih tahun ini. Bonus berganda pula kerana berjaya memenangi banyak kategori termasuk kategori peragaan, slim wear, formal wear, kasual wear dan photo shoot.

Nama: Boy @ mr. k
Umur: 24 tahun
Tarikh lahir: 06 Februari 1986
Tempat lahir: Beaufort, Sabah
Tinggi: 17 sentimeter
Berat: 67 kilogram

Apakah detik terbaik yang anda rasakan sepanjang 2010?

- Sudah semestinya banyak yang saya banggakan sepanjang tahun 2010,
sebabnya, mereka-mereka yang di atas ini merupakan anak didikkan saya.
Jadi, sebab itu saya sangat-sangat berbangga menjadi mentor mereka.
Kejayaan mereka adalah kejayaan saya juga.


Hahahaha.... Sumpah! yang terakhir tu hanya mencapap semata-mata.. Tiada kaitan dengan Jejaka Terhangat di atas.
Ok. kalau nak muntah sekarang, korang boleh keluarkan kepala korang kat tingkap, dan keluarkan la apa yang patut ok. hahaha



nota: bila la aku boleh jadi list jejaka terhangat ni erk?? lalalala perasan melampau-lampau!

6 Responses so far.

  1. tau takpe..aku pon dah terkesima yg amat sape jejaka terakhir itu..hahahhaha

  2. Unknown says:

    haha..semuanya memang hebat, kecuali yang last..betol ker ??? haha

  3. @man yusoef Hahaha... yg terakhir tu baru nak naik...lalalal

  4. @azrinrahim hik3... ko belum nmpk lagi kehebatan aku... Kehebatan kejar ayam kampung (ops! bukan ayam yang itu ok) haha aku paling hebat kalau bab kejar mengejar ok.. hahaha

  5. Tengok pic yang first ngan second tu, trasa bangga sebab anak penang jadi jejaka terhangat..
    Tapi bila tengok pic yang last tu, tetiba trasa loya2 macam nak mengandung 2 bulan... hehe



    http://mysuarablog.blogspot.com/2011/01/pilihan-gadis-malaysia-cerah-atau-gelap.html

  6. @ZWAN SABRIhahaha... silakan la memuntahkan diri anda... jgn lupa check kat klinik sakit puan ea...hahaha

Leave a Reply