Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.

Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam dan selamat pagi. Goodbye Labuan!!!! Sekarang ni kitorang tengah berada dalam feri untuk menyeberang laut cina selatan. hehehe kos untuk naik feri ni hanya RM5.00 per head... murah kan??

Muka-muka pengembaraannnnnn!!!
ha ha ha

Sekejap lagi mahu sampai di pelabuhan Daerah menumbuk. Masa yang diambil dari Labuan ke Menumbok dengan menggunakan feri lebih kurang 2 jam.. Kemudian kami naik bas dari menubok ke Kota Kinabalu, 2 jam... jadi perjalanan kami mengambil masa 4 jam.. perghhhh! sungguh lama...^^

Keadaan dalam feri ni sangat sesak sebab dalam ni ada aircond, tv plasma dipasang untuk menghilangkan keboringan para penumpang...kononnya la kot... kami pulak tidak duduk di kerusi yang disediakan sebab semua pun mementingkan diri sendiri...kerusi digunakan untuk meletak barang-barang mereka yang bertimbun bagai. So, kitorang hanya duduk di kat atas lantai... so poor... Tapi, bukan kami je yang duduk atas lantai ni, ada ramai lagu...siap boleh tidur bagai..

ok...dah sampai...^^ ready to go...

2 Responses so far.

  1. wahhh, cm besttt jerk!
    nk ikt g labuan. hehe xD

  2. ya...best sgt kat sana...heeee sila la datang Labuannn...ia satu pengembaraan yg chumilll....hik3

Leave a Reply