Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam wahai pembaca-pembaca ku sekalian, chewah!! . Hah...sebelum ni aku ada tulis entry yang bertajuk Buat Wanita Solo: Cari Lelaki Macam Kata Mereka. Kalau korang belum baca lagi entry tu, bleh la baca dulu ya.

Ok, berbalik pada tajuk entry. Ada seorang Cik Anon yang komen entry aku tu, yang mana komen dia berbunyi:

Daripada pemahaman aku, cik anon ni telah berkahwin dengan seorang lelaki yang beragama. Kiranya macam ustaz la kot. Tapi, aku agak kesihan dengan luahan perasaan beliau. Ya, walaupun, aku belum berkahwin, tapi sebagai manusia, aku faham apa yang dimaksudkan oleh beliau. Mungkin suami beliau ni lebih mengutamakan urusan akhirat sehingga terlupa tanggungjawab beliau. Pada pendapat aku, si suami itu sudah gagal menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami, bapa, ketua keluarga. Kalau korang tahu, apa hukumnya kalau dah begini??? Sila kongsi-kongsi..

Susah juga kalau terlalu mementingkan soal akhirat, sampai soal dunia diabaikan. Sepatutnya, kenalah seimbangkan dunia dan akhirat.. ye dok?? Mak hai... aku pulak pandai-pandai.. Padahal, kahwin pun belum. Tapi, apa salahnya...mungkin hal ini boleh menjadi pengajaran untuk masa depan kan.

So, kepada rakan-rakan pembaca di seantero dunia. fikir-fikirkanlah. renung-renungkan dan selamat beramal. heee

Leave a Reply