Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Selamat malam bloggerian^^. Wah tajuk entry memang macam gampang. Haha. Takda la, saja je nak take attention Kejap. Korang fikir apa? Jangan fikir bukan-bukan sudah^^.



Panjang or Pendek?? hehe Takda la. Sebenarnya, aku nak tanya pendapat korang. Aku lebih sesuai simpan rambut panjang atau rambut pendek? Haha Tadi, bila aku masuk office jer (setelah siap gunting rambut) bos aku kata aku macam budak sekolah menengah. haha Nampaknya aku kembali ke sekolah! Kalau gitu, client aku esok mesti anggap aku budak sekolah juga kan?? ^^
Ni gambar sebelum dan selepas.









Barang aku?. Erm..tadi dah siap paking barang yang nak dibawa pergi Labuan esok. Macam nak berhijrah ke sana jak ni aku rasa. hahaha Sesungguhnya aku dah tersingkir dari AF. ^^. Padahal, aku kat Labuan hanya 2, 3 hari jer kot. Tapi, itu baru plan. Mana la tahu top-top nak sambung makan angin kan. Ok, Jangan jelez na. hehehe Sambil menyelam sambil minum air. Biar sampai kembung perot lalala.. Ni la barang yang wajib aku bawa. Pakaian, bag toiletry, and Laptop. nanti boleh la update mr.blog kan..hehe
Dengan penuh yakin aku berkata seorang-sorang.
"Aku rasa dah cukup lengkap aku bawa kot. hehe"
Lengkap ke? hehe

2 Responses so far.

  1. ko ngam butak...!!
    brg2 mu tu bah..heheh..boy sa mau coklat+perfume ck ok :-) murah sana..kompom!!

    http://eddysyrol.blogspot.com

  2. hamboi mr.eddy...
    berkirim-kiriman nmpk haha

    aku ngam botak meh? siap aku kena cuci leh mak aku kalau dia tahu aku botak.. nasib aku tak kasi botak haha... kompom 3 bulan aku x balik kg...lalala

Leave a Reply