Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Baru semalam aku tukar wajah blog aku, but then today got a little problem. I really don't know what was happened. Firstly, memang aku tak perasan because i just see normal on my blog. But, bila cik Liyana comment on my shoutbox comment, baru aku perasan.

liyana woww . mna suda tulisan mu ni ? hilang tiba2 .
mr.k aik...ko x dpt tgk tulisan aku ker?? huhuu
liyana mau d highlight luk baru dapat tgk
mr.k hah??? betu ka? tapi ok jak klo aku buka ni.. ntah2 internet ko slo kot.. sbb tu dia x loading semua...huhu
mr.k frust la aku kalau semua blogger tgk page aku gitu...huhu

Hah, itu perbualan aku dengan cik lyiana. Memang mula-mula aku anggap line internet dia yang slow, and aku fikir memang begitu. Sebab kalau aku bukak sendiri aku pun page view. Langsung tiada masalah. Tapi, timbul persoalan juga di hati aku, betul ke apa yang aku tulis tak boleh dibaca an.. Kemudian, tetiba muncul cik moon di shoutbox aku, terus aku tanya dia...
mr.k "nak tanya, kalau kamu p blog aku.. kamu dapat baca tak apa yang aku post?? sebab ada blogger yang tak dapat baca post aku. dia kena highlight dulu baru bleh baca..huhu gv me ur respon on my coment shout box please..
mOoN xdapat baca ni...highlight pun xdapat...memang langsung xda kuar apa2 ni...wat happen?
mr.k hah?????? ntah kenapa aku boleh baca??? elok jer nih...huhuhuh
mOoN iya bah...tadi sempat sign guest book jak...mula2 ada but jap jak ni,...
mr.k adoi! klo gitu...terpaksa la aku guna templet yg lama... ada masalh kot templet yang baru ni...huuuuuuuuuuuu
mOoN yup...try la guna template lama..
mOoN or try guna template laen...mayeb ada something yg x kena la tu...jgn risau.

So, aku pun tukar la ke templet aku yang lama, yang berbentuk sekarang ni la, dan alhamdulillah keadaan dah baik...And cik Moon cakap.

mOoN ok...can see it now..

Huuu.. Maka, terpaksa la aku menggunakan templete yang dah usang ni. Nasib baik aku ada copy script lama aku tu di Microsoft Word. So no, Nak tukar yang baru pun.. macam dah fobia pula. Teringin juga nak minta tolong dengan mereka-mereka yang arif pasal ni. hihi

Btw, thank cik lyiana and cik moon

9 Responses so far.

  1. Unknown says:

    yaw bos , ko guna template designer ka atau layout ? nda blehtukar wrna font ka blog ko ni ?

  2. Ermm... aku pun x tau jenis yg mana satu. Rasnya template designer kot. Warna font bloeh tukar kot tapi time kita menulis tu la. tukar secara manual. haha
    ada masalah lagi ka??

  3. Unknown says:

    muaha..blog ko dah cukup cantik hape..nape nak tukar2 lagi..ehhe

  4. Unknown says:

    tda . aku tau pa masalah dia . kn font ko ni wrna putih . pastu background ko pn putih mmg nda nmpak la ba .

  5. Jiji yu: serius? sekarang ok ka?

    liyana: ko jgn...huuu background aku kaler kelabu asap kot..sebab tu aku guna font kaler putih...

  6. huhu : back to basic right?

  7. arep: yeah...terpaksa tukaq yg asal, coz i got a bit problm...huhuhu

  8. Anonymous says:

    most welcome...template ni pun ok apa...ssh bah mo tukar apalagi if kita coding sndri ni...

  9. yeah... tu la, kalau boleh mau suruh orang yang pakar...hik3
    ada ka yang mau tolong ni????
    hahaha

Leave a Reply